e-business matters by Whelan, Jonathan; Maxelon, Ken

a guide for small and medium-sized enterprises
 Taschenbuch
Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I

Unbenutzt Schnelle Lieferung Kartonverpackung Abzugsfähige Rechnung Bei Mehrfachbestellung werden die Versandkosten anteilig erstattet

ISBN-13:
9780130311917
Veröffentl:
2000
Einband:
Taschenbuch
Seiten:
256
Autor:
Ken Maxelon
Gewicht:
440 g
SKU:
INF1000036079
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

This book is aimed at all the business managers that sit in board meetings listening to IT strategies, web site development, and think 'What is this all about" Today's managers need to be business managers, and IT managers also, and this book helps them bring the two world's together. It shows how general principles behind some of the ecommerce technology, and where its implication lay. This book fills the need for a combined business and technology resource. It offers introductions on all the major areas of discussion, and whilst making some business assumptions, assumes no technical knowledge. It applies the theory of ecommerce to business and aims to help business make informed decisions regarding ecommerce,

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

Google Plus
Powered by Inooga